Friday, August 6, 2010


Funeral Party

De naam van een band is erg belangrijk als je er nog nooit van gehoord hebt dan is dat de reden waarom je er naar gaat luisteren. En ondanks dat ik meestal niet gecharmeerd ben van het soort net iets te hippen bands vond ik Funeral party gewoon goed.Ik verwacht niet dat deze band over 100 jaar nog herinnerd wordt,maar dat maakt niet uit want ze zijn gewoon goed.
Funeral party is een Indie/rock/alternatief band.
Het één nummer wat ik jullie niet wilde onthouden was ''just Because'' een lekker up-tempo nummer die heerlijk klinkt naar het weekend.



Ze hebben ook een single uit persoonlijk vind ik die niet zo goed als Just Because maar, ook geen slecht nummer. Al moet ik wel zeggen dat ik de drum van dit nummer geweldig vind.


Funeral party is te zien op Pukkelpop tegelijk met kill frenzy en The bookhouse boys.
Dus als je moet kiezen kies dan Funeral party.
En owja als je niet had gezien dat het meisje rood ondergoed draagd ben je Gay... of een meisje.

No comments:

Post a Comment