Thursday, July 15, 2010

This Is the Brave New World..


Hmmm... Dit wordt de eerste keer dat ik vrij weinig informatie kan geven over een track op deze blog.. Deze remix van Franzy Scanner voor de (nog?) onbekende zangeres "Nikita" wordt op de myspace van franzy getagged als "Pati Yang remix" maar Your Army heeft het weer over een zekere Nikita..
Het enige wat ik zeker weet is dat Franzy Scanner's "Twister EP" de 21e release wordt op het Cheaper Thrills label van Hervé en ik vermoed dat "Franzy Scanner" een alias is van Hervé óf weer eens een nieuw samenwerkingprojectje is van Hervé en Trevor Loveys.
Oh.. en by the way.. ik weet ook zeker dat ik het hier onderstaande nummer deze week nog een paar duizend keer ga beluisteren.. ;-)

Nikita-Tonite(Franzy Scanner Remix)




No comments:

Post a Comment