Wednesday, June 23, 2010

Waarom? I Blame Coco !!

Waarom?

In Nederland wordt nog steeds gedacht dat we o-zo voor liggen op het gebied van muziek...
"Dutch Dirty House" is het nieuwe ding.. Nou let op mijn woorden.. de Dutch house scene duurt nog één zomer.. Iedereen kotst die simple dutch-house synths aan het eind van dit jaar nog uit.

Wat dan?

Op deze blog ga ik vooral youtube vids/mp3s plaatsen die IK vet vind.. Stuff uit the UK.. Uit de States.. misschien af en toe zelfst wat uit Nederland

Waarom in het Nederlands?

1. Ik heb al eens een blog gerunt in het Engels en ik merkte dat ik veel tijd kwijt was aan het "translaten" en daar heb ik dit keer geen zin in.
2. Het wordt eens tijd voor een leuke Nederlandse mp3 Blog :-)



Ik begin mijn eerste post met een remix van het door Klas Åhlund (Robyn, Sugababes)-geproduceerde "Self Machine" van I Blame Coco AKA Eliot Paulina Sumner, dochter van Gordon Matthew Thomas Sumner die we natuurlijk allemaal kennen als Sting.





I Blame Coco - Self Machine (Chew Fu Robotix Fix)









Download: I Blame Coco - Self Machine (Chew Fu Robotix Fix)

2 comments:

  1. je hebt gelijk, de NL muziek scene ligt ver achter en het grappige is...je hebt het niet meer door voor je in het buitenland muziek gaat luisteren....

    dit nummer verraste mij gisteren op Euro airport (Basel) en ik heb het meteen ge-googled. Ze speelt vooralsnog alleen in Engeland een tour.Jammer. Maar wel heel goed.....

    ReplyDelete